lørdag den 8. december 2012

MANGO LASSI

Hvorfor ikke starte dagen med en mango lassi?! Det var hvert fald hvad jeg gjorde i går. Jeg har ikke så mange timer tilbage på uni inden læseferien starter og fredag er derfor blevet uni-fri. Det er rart med en lille forlænget weekend. I går blev min fridag brugt på arbejde og inden arbejde blev den brugt på at lave denne mango lassi. Det er ikke noget jeg har prøvet før, men da netto et par dage i ugen havde mango til en flad 5'er, tænkte jeg det var på tide :-)! Fordi det snart er jul kom jeg lidt kanel i, men det kan man godt undlade, hvis man ikke er til det. Jeg synes sådan en mango lassi er smadder god og hvis man er vild med mango (som jeg), er det helt sikkert værd at prøve at lave en!

Ingredienser (1 stort glas):
1 mango
1 dl yoghurt
1/2 dl mælk (måske 1 dl)
1/2 tsk kanel
  1. Skær mangoen i mindre stykker og kom dem i en blender
  2. Hæld yoghurt og mælk i blenderen og blend det hele sammen til en ensartet masse 
  3. Hvis konsistensen er for tyk, kommer man bare lidt mere mælk i
  4. Kom lidt kanel i og hæld i glas og nyd den

- Laura 
Follow Twin Food
Læs mere »

4 kommentarer:

  1. Uni-fri-fredag lyder herligt :)
    Og Mango-lassien ser virkelig også lækker ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig herligt med uni-fri-fredag kan du tro ;-)!
      Og den var også rigtig god! :)

      Slet
  2. Lavede en her ligefør, og den er VIRKELIG god!
    Super inspirerende blog:)
    Laura.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg rigtig glad for at høre, Laura :-)!!
      Hvis mangoer ikke var så dyre blev den helt sikkert lavet herhjemme noget oftere :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...